nursnmh limonata_ sünnet olduğunda icirdim yarim cay kaşığı ama onun harici hic kullanmadim bence sizde dr sorun nolur nolmaz bebek küçük
smy17 limonata_ 2.5 aylıktı sünnet olunca içirdik calpol biz o zaman kilosunun yarısı kadar veriyorduk 5 kilo ise mesela 2.5 cc. İlk aşılarından sonra doktor ateşlenirse yarım çay kaşığı verebilirsin demişti ama ateş yapmadığı için vermedim ben
rana0234 Doktora danışmalısınız.Bebek henüz çok küçük doktor ilaç vermez kesinlikle.Fakat sağlık ocağındaki hemşire ve eczacılara sorarsanız size ölçü olarak bir çay kaşığı derler.Neyi var bebeğin?