O ara benim bebe sabah 7de uyanıyor akşam 7de ancak yatıyordu. Öğlen 12′de sallamaya başlardım. Şanslıysam 4-5 arası uyurdu yoksa uyumazdı. Şimdi 2 ay 17 günlük. 7′de uyanır, 9-10 gibi uyur. 2 saat sonra kalkar.4te tekrar yatar 6:30 gibi uyanır. Zamanla kendi saatini belirliyor gibiler bence.