Minnak o kadar beyin fakirilerki.kaynanam bizde ben uyarmasam el yıkamaz dikkat etmez. Benden çekindiğinden az bişi dikkat ediyo gibi görünüyor . Uçuk çıktı ki bebeklerde uçuk ölümcül gitmedi grip oldu gitmedi. Şehir dışındayız görev icabı ama eltimler de burda Doğumdan 10 gün önce geldi ki annemde buradaydı. Her şeyi halletmiştik zaten sırf Doğumu kaçırmayayım diye ki sezeryan oldum. Hadi Bunları geçtim bari hastayken git diğer oğlunda kal evde 2 haftalık bebek var . Diğer eltimlerin çocuğu yok ve onlar da gripmiş zaten. Yani çıldırmakak elde değil rahatsız olduğumu belli edecek her türlü davranışı da gösteriyorum oysa.