Arkadaşlar bebeğim tek çocuk daha yeni 1 yaş 1 aylık ben başkasının evineden içeri girdiğimde mesela o kişiler sevmek için yaklaştığında ağlıyor korkuyor
Bana gelen olduğunda tanımıyorsa ki keza bi kaç kere görse bile korkuyor ve ağlıyor
Bizim sesimizden değil ama başkalarının bağırarak konuşmasndan korkuyor
(eşimin tayininden dolayı ilçeye taşındım ve aileden uzağız eve giren çıkan pek kimse yok 2 haftada bir ailemizi görüyoruz)belirtmek istedim ondan mı acaba akıl verin ben ne yapıcm