lagerthaa Ben kullandım, çok da memnundum. Uyku da yapıyordu. Ama ilaç mı uyku yapıyordu, yoksa bebeğim gazdan ötürü rahatladigi için mi uyuyordu bilmiyorum.
Ama 23 günlükmüş şurup için erken değil mi ki? Ben o zamanlarda nurse harveys damla kullaniyordum.
2 aylık filandı şuruba geçtigimde. Sabah akşam colex şuruo, öğlen de aguline şurup içiriyordum. Aşırı memnundum yaaa