5 aylık oldu ama 3 buçuk aylıktan bu yana aynıydı emziğe düşkün değildi bizde uykuya geçerken veriyoduk. Ağzı yoruluyor,biberonu almıyor diye düşündüm ben emzik vereceğime mama veriyorum uykuya öyle geçiriyorum yine çok yemiyor ama biraz arttı. Birde atıyorum 30 cc yiyor istemiyor 5 dk sonra bidaha veriyorum minik aralıklarla.