Mervehicip @babyfaceee ablam kullanıyodu ama iyi gelmedi yiğenime 1 yaşında 8 kilo 700 gram doğru düzgün gelişemedi tabii herkeste öyle olmaz diye düşünüyorum
Begum64 1 numara olanını kullanıyorum ve çok memnunum. Evolvia fason olduğu için icime sinmedi, bebelac gold bebeğimi doyurmadı similac a geri döndüm. Palm yağı yerine hindistan cevizi yağı içerdiği için de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Deletedmom54 Kusananne bizdede son 2 gündür gaz problemi varhipo combiotic alcaktım bulamadım acil almam gerekiyordu evolvia aldım.acaba bende bundan sonrakini hippmi alsam 🤔🤗
Kusananne Deletedmom54 ben memnundum aslında similacdan ama kakasını geç yapmaya başladı sanırım kabız yapıyor. Mühendisin oğlu sayfasında buldum hipp combiotic mamayı en temiz içerikli mama. İnşallah bebeğime yarar
Deletedmom54 Kusananne evet bende o sayfadan araştırdım anne sütüne en yakın o gözüküyor.bende ona geçmeyi düşünüyorum inşallah bulması kolay olur 🤗🙏
Kusananne Deletedmom54 ben gümrükten aldım eniştem oradan getirdi saolsun normalde 63 lira 45 liraya aldım. Eczaneden sipariş edebilirsiniz aslında depodan getirebiliyolar sanırım
Deletedmom54 Efe34 400 gr olanı.eczaneden alıyorum ben marketlerde varmı bilgim yok belki daha ucuzdur
HamzaSiracveBen babyfaceee kullandım cok güzel bir mama oğlum beş ayına kadar 7 mama degıstırdı en sonunda smilac sevdi ve yenidoğan hemşiremiz tavsiye etmişti hiç birini tüketmiyor diye kılosu dusuktu smilac kullanın gazı da kalmaz saglıklıda kılo alır demişti dediği gibi oldu cok sükür sindi 13 aylıgız artık fazla kullanmıyoruz