Seymaixle1 Canım arkadaşlarım ben çok merak ediyorum . 15 ayık çocuklarınız neler yapabiliyor ? Yada neler yapması gerek gün içinde nasıl vakit geçiriyorsunuz canı sıkılmasın diye ? Kaç kere uyuyor ? Kaç öğün besleniyor ? Etkinlik yapıyormusunuz ?
bebekandmom Seymaixle1 kulak göz ağız burun saç hepsini sorduğumda biliyor göz kırpıyor öpücük atıyor baybay gel gel yapmayı biliyor söylediğim kelimeleri kolay olursa ve canı isterse söylüyor teyze dayı gibi günde 2 uyku yapıyor gündüz bizim yediğimiz her şeyden uykuya geçerken mama içiyor
yoncaburak Seymaixle1 16 aylık kızım el göz kulak burun saç ayak nerde gosterıyor bebeğin nerde yada topun diyince getırıyor anne baba mama nene diyor bay bay yapıyor beni öp diyince gelıp öpüyor bıcı bıcı yapalım diyince banyoya gidiyor böyle şeyler
yoncaburak Seymaixle1 15 gündür de tek uykuya geçmeye basladi 1 defa uyuyor 1 2 saat kadar bi daha uyumuyor
Gldekpnci Seymaixle1 iki hafta sonra 15 aylık olucak canı isterse baba anne dede mama bide hadi diyor alkış yapıyor bay bay ve çak yapıyor bişey istediği zaman benı elimden tutup o yöne götürüyor yeni güncelleme geldi bide koltuklara çıkıp kendi kendine inmeyi öğrendi gündüz iki uyku yapıyor bissürü kitap aldım şimdi yeni gelmelerini bekliyorum etkınlık için
Seymaixle1 Dün ben bi etkinlik yaptırdım . Çok eğlendi Nohutları bi kaseye koydum içine kaşık koydum boş bir kutunun üstüne kedi çizdim kedinin ağzını açtım içine yemek yedirdi çok eğlendi her yemek koymada hamm hamm diye koydu