Kızlar bebeğim 8 aylık ve 6 aydır bir gün reglim gecikmedi her ayın 28 inde düzenli bir şekilde devam etti en son Eylül 28 de regl oldum Ekim 28 de olmam gerekirken olmadım ve üstünden 10 gün geçti iki gün önce test yaptım sonuç negatif hamile olabilme ihtimalim var mı daha önce böyle birsey yaşayıp test yapıp negatif çıkıp hamile kalan var mı ilk gebeliğimde reglim gelmeden kendim hissetmiştim bu sefer anlayamıyorum göğüslerim 15 gündür acıyo karnıma kramplar giriyo ama ne regl oldum ne de pozitif çıktı diğer bir konu da geciktiğim için korunmamız ilişkimiz oldu 6 gün önce adet gecikmesi olunca yumurtlama günü nü hesaplayamıyorum acaba onda hamile kalmış olabilirmiyim o yüzden de hala olmuyor olabilir miyim ne zaman anlarım 🙏