Minii_baby Sedaaa55 duyarsın canım korkma anne olunca bizim bütün duyular açık oluyor Hasta olunca ben beşiği yanıma alıyorum 2-3 gün sonra tekrar odasına geçiyor
boudiccan Minii_baby biz de 9 aylikken ayirdik ama acaba buyuyunce akli erince yine de odasinda yatmak istemez mi diye bir düşünce geliyor icime. Sizin çocuğunuz ne kadarlik oldu
Tatlican Minii_baby ayy neguzel bende 1yas sonrasi ayiracaktim ama tam bir yil susamdan agladi sonrada dişleri zor cikti gece 3te uyanip sabaha kadar bakiniyordu 3yasinda ayirabildik
Tatlican Balbeby 3 yasinda cok bir zorluk beklemiyor seni merak etme . Guzelce anlat çocuklar anne babayla yatmaz seninde odan var odanda yatman gerekiyor nezaman seslensen ben yanina gelicem de