23 günlüğüz ve 1 haftadır inanılmaz kötü ağır gaz kokusu var. Arada da hapsuruyo. Mama + çok az anne sütü ile besleniyoruz. Üşütmekten mi mamadan mı bilemedim. Sma optima maması. Kakasını bi gün yapıyorsa bir gün yapmıyo. Yapıncada katı değil normal cıvıkta değil. Çok bok muhabbeti oldu kızlar kusura bakmayın 😂 sab simplex gaz damlası kullanıyorum bu arada. 4×8 şeklinde