Kızım 28 aylık. Son iki aydır evde bir peluş ayıcığa çok bağlandı. Gece gündüz elinde asla bırakmıyor. Yemek yerken, markete parka giderken, duşa girerken, evde kaydıraktan kayarken yani bütün gününde var.
Bu aralar ayıcıkla dertleşmeye başladı, öncesinde yemek yerken ayıcık sen de yer misin? Ayıcık çizgi film izler misin? Ayıcık kayıyorum beni izle tarzı konuşuyodu. Şimdi üzülünce hemen derdini ona anlatıp ağlıyor. Ayıcık anne bana çok kızdı ben çok üzgünüm, babası demin tornavidayı zararlı diyerek aldı elinden hemen ayıcığa dönüp ağladı bak babam elimden aldı ben ağlıyorum. Ya normal mi sizce bunlar endişelenecek bir şey varmı yoksa yalnızlıktan mı yapıyo kızlar belki başına gelen vardır diye size sormak istedim