Merhaba herkese iyi akşamlar. Kızım 15 aylık oldu. Kızım bazen etrafında dönüyor bazen de tek bir çizgi varmış gibi iki noktaya gidip geliyor. Kendisi çok sosyal, güleryüzlü, mutlu bir bebektir, kendi kendine oyun kurar, ismine tepki verir, işaret eder, temas sever ama bu iki davranışı bir 10 gündür yapıyor ara sıra. Aklıma çok takıldı, yardımcı olabilecek biri var mıdır?