Tommee tippe emziği var biberon başlığına benzeyen ilk ay onunla tuttu hiç sevmiyorum kocaman bir şey çocuğu yoruyor bence ara ara damaklı mamajoonun emziğini verdim zamanla alıştılar ucunu yıkıyordum o zaman daha iştahlı emiyordu sadece uyku geçişlerinde verdim. İlk bebeğim de uykularda vererek wee tutmuştu