Kızlar değeriniz kaçtı eksik olduğunu öğrendiğiniz de ? Dün kan verdim benim değerim 5 çıkmış internetten araştırdım çok düşük gözüküyor. Cuma anca gidebilirim doktora. Aranızda d vitamini düşük olan var mı tedavisi ne ? Eşim belki seni yatırırlar çok düşük değerin dedi. Zaten kemiklerim ağrıyor uykusuzluk yerinden kalkamamak aşırı saç dökülmelerim vardı bu şikayetlerle gitmiştim kızımla doğru düzgün ilgilenemiyorum bile 🥲