Cansuaysima Kızlar bebeğim sadece mama içiyor merak ettiğim bu aylık bebekler gece uyurken ağlamadığı sürece yani 5 6 saat falan fazlası değil tabi kaldırıp besliyor musunuz yoksa bebek ağladıkçamı kalkıyorsunuz gece kaç saat uyuyorlar yani mama içip uyuyup 5 6 saat ağlamazsa arada veriyor musunuz yoksa acıkmasınımı bekliyorsunuz hep merak etmişimdir uyku düzeni açısından soruyorum gece uyandırma yapıyor musunuz bazı doktorlar uyudukça kaldırmayın diyorlar bu ayda 2 aylık olacak
Oykuu_bebekk Cansuaysima ben 40 çıktığından beri kaldırmıyorum bazen 5 saat uyuduğu oluyor bazen çok sık kalkıyor
momofmychildren Cansuaysima kızım 3 aylık doktorumuz artık uyandırmaya gerek yok kendisi istediğinde ver dedi ama benim bebeğim uykuya düşkün bu yüzden geceleri ben rüya öğünü yapmasam asla uyanmaz 2 aylıkken doktorum 4 saati geçirme mutlaka besle demişti eğer uyuyorsa rüya beslenmesi yapabilirsiniz maksimum 4 saatı geçmesin biz uyuyor sanıyoruz ama kan şekeri düştüğü için de uyanmasi zor oluyor bence eğer bebeğiniz uyuyosa 3-4 saatte bir rüya öğünü yapmanın zararı yok
Cansuaysima Minnakordek bende öyle yapıyordum ama son 1 haftadır yorgunluktan zar zor uyanıyorum bebek ağlamadıkça
Cansuaysima Oykuu_bebekk evet bizimde öyle günü gününe tutmuyor ama takip ettiğim doktor 50 60 gün arası bebekler uyanmadığı sürece 6 saate kadar durabilir diyor mantıklı geliyor sonuçta acıksa ağlar diye düşünüyorum
ilayaybike Kızım şuan 2,5 aylık 1,5 aya kadar geceleri iki saatte bir kaldirip emziriyordum ama artık kaldıramıyorum bazen 3 saati buluyor uyanması aciktigi zaman zaten kendisi uyanıyor
Cansuaysima arasbek bizde 12 kasımda 2 aylık olucaz ama doktor Osman gönülal takip ediyorum YouTube 50 60 gün arası bebekler 6 saate kadar gece uyuyabilir diyor talep etmediği sürece banada çok mantıklı geliyor sonuçta sarılık riski yok acıksa zaten ağlar
momofmychildren Cansuaysima benim bebeğim 3 aylık acıktıginda ağlamıyor her bebek ağlamıyor buna dayanaeak hareket edilmemeli
Kontes0011 Benimki de 49 günlük kaldırmıyorum. 4 saati buluyor uyanması. Bende uykumu almış oluyorum iyi oluyor
Cansuaysima Kontes0011 evet bizim içinde iyi oluyor 1. Sınıfa giden bir çocuğum daha var yatağa zombi gibi giriyorum
Kontes0011 Cansuaysima ikizlerimle 1. Sınıfı atlattık çok şükür. Anlıyorum sizi Allah kolaylık versin
Cansuaysima momofmychildren genelde öyle oluyor zaten çok nadir 4 5 saati bulduğu ama 2 aylık bebeğin bu kadar kısa sürede kan şekeri düşer mi zannetmem bi danışmak lazım