Biz bugün tam 3 aylık olduk ne gibi durumlar beni bekliyor bilmiyorum ama kızım bugün ilk defa çok çok ağladı titredi artık resmen meme veriyorum almıyor mama yaptım emmiyor taki sakinleştirip uyutana kadar. Sizde ne gibi durumlar var paylaşırsanız çok sevinirim atak günü ne zaman bizim sanırım bugündü :( yada huysuzluğu tuttu anlamadım ki 🤷♀️