mom97X Elbette ki çocuklarda ikisi de zararlı ama bana öyle geliyor ki telefon daha zararlı gibi. Siz ne düşünüyorsunuz ?
bisenakillisinzaten mom97X tabi ki telefon çünkü istediği yere istediği gibi girip çıkıyor ama tv de yönetme tamamen ebeveynde
alparslan38 mom97X bence telefon çok zararlı bı defa verdm kızıma gözüne kadar sokup izledi çizgi filmi bidaha vermedim TV en azından daha uzak
defnes32 mom97X telefon zararlı tabi televizyonda öyle herşey yok kendiside yönetemiyor Tv yi ama telefon öyle değil