Merhaba benim bebeğimin dün akşamdan beri atesi var en cok 38.3 oldugece boyu hiç uyumadı gözleri falan kızardı ağlamaktan 🥺 nemli bezle soğuk uygulama yaptıkça ve calpol verdikçe düştü ama sonra geri cıktı sürekli düşüp yükseldi . Sabah doktora gitmek için yola cıkınca atesi 36.2 ye düştü dedik düzeldi heralde geri dönelim mikrop falan kapmasın . Ama dönünce evde yine 37.7 38 vs oldu dolven aldık onu da 4 saatte bür verince düşüyo. Ama simdi yine cktı ilaç da veremiyorum simdi korkuyorum nasıl düsecek bu ateş .