tutii98 Dün bütün gün bebeğim sürekli emmek istedi gece iyice huysuzlandı mama vermek zorunda kaldım uykuya daldı bu aç olduğu için midir yoksa mamadan kaynaklı mıdır
winchestera tutii98 huzurluzluğu başka bir şeyden dolayı olsaydı mama içtikten sonra da huzursuzlanırdı doymuyor olabilir sütünüz aynı derecede mi geliyor çişli bez sayısına bakıyor musunuz🥰
beyzaates Muhtemelen aç olduğu için sütün inmesi biraz uzun sürebiliyor doğumdan sonra. Bizim bebeğimizde yeni doğduğunda bir gece anlattığınız gibi yapmıştı. İki gün sonra kilo alımı olmadığını görünce mamaya başladık.
winchestera tutii98 hiç moralini bozma sütün etkilenmesin bazen yeterli olmayabiliyor emmeye devam et günde bir iki kere mama takviyesi yaparsın dr kontrolünde zaten dr söyler ona göre devam edersin