Merhaba, oğlum 3 ay sonra 4 yaşında olacak, öğleden sonra yarım gün kreşe gidiyor, bazen altına kaçırıyor, öğretmenine soylemiyor mu diye sordum söylüyor ama yetişemiyorum dedi, evde de altına bira kacirdikdan sonra söylüyor , her seferinde cişin gelince hemen şöyle tuvalete gidelim diyorum, tamam diyor sonra yine aynı, çocuğu kreşe giden anneler bu şekilde sorun yaşayan var mı?normal mi, Dr a gitsek mi,