Kızlar bebeğim 17 günlük sarılığı ilk günler vardı ama çok yüksek değildi doktor her bebekte olan sarılık kan almaya bile gerek yok demişti baya da geçti gitti sarılığı çok şükür şimdi bebeğimi normalde 2 saatte bir uyandırıyordum gündüzleri geceleri artık yavaş yavaş kendi uyanmaya başladı ama bazı geceler uyanmak istemiyor sizce geceleri zorla 2 saatte bir uyandırmalımıyım hala yoksa biraz esnek davransam sorun olur mu ?