Otizmmi internete sorsak hepimiz kanserden ölüyoruz der 😀 otizm demek için bir çok sebep olmalı çünkü oğlum otizmli benimde kızım 16 aylık oda yapıyor dün çocuk pskiyatrisine götürdüm 1 yaş sendromu dedi 😩 bitmiyor sendromlarımız sizinde oyledir eminim