Kızlar merhaba biraz uzun olacak oğlum 1 yaşında 3 aydan 7 aya kadar gece beslenmesi yapmadık 3 ayda bırakmıştım doktor kontrolünde 7 ayda bir atak geldi çocuğum sabaha kadar mırıldandı ben de o mırıldandıkça mama verdim ve gece beslenmesine yeniden başladık :( geçen aya kadar çok düzensizdi uykuları 1 aydır 10 da uyuyor ben de uyanmasın diye 12 de ve 2 de mama veriyorum hata mı yapıyorum yani vermesem uyanacak uyku düzeni yeniden bozulacak ama verince de aşılıyor ne yapacağımı bilmiyorum