Merhaba anneler bebeğin 3.5 aylık geçen elimde yıkarken düşecek gibi oldu kaydı elimden banyo yapmam lazim ama çok korkuyorum tutamazsam bu sefer diye kendimle yikayamam dusakabinimize ben zor sigiyorum eşim işte yardım edemez. Nasıl yikayacam ben daha oturma pozisyonuna getiremem 3.5 aylık daha yaptırsam kirli su burnuna gözüne girer sizin bı öneriniz var mı