Bebeğim bugün bir aylık oldu ama anne sütü sarılığı deniliyor en son pazartesi ölçüldüğünde 12-13 arasında geldi yarın tekrar kontrole gideceğiz ama ben aşırı yıprandım bu süreçte aynı şeyleri yaşayan var mı düşeceğine yükseliyor sürekli ve hiçbir şey yapamıyoruz