yaren1106 Bi 15 dk önce ton balığı yedim üstüne unutup ıspanak yedim yumurtaliydi yanında da yoğurt la yedim zehirlenir miyim bir etkisi olur mu ya korkuyorum
Kbrclskn06 yaren1106 ton balık ile ayran içmişligim var bir şey olmaz midem hassas olmasına rağmen tüketmiştm bir şey olmadı çok şükür 😂
yaren1106 lidokain bilemiyorum ki bende o yüzden sormk istedim hani hep süt urunuyle balık yersen zehirlenirisn diyorlar ya
peri001 Bayat balık olursa öyle zehirliyormuş yoksa sıkıntı yok balıkçılarda da yoğurt mantar mezesi falan veriyorlar
Gizmokzilla yaren1106 anlaştık tamam wkdodpdpd ben hamileyken bile ton balığını ve peyniri eklemeğe sıkar yerdim ama sen bilirsin canııımm rkrkrl
josephine_ yaren1106 ben hep balıkla birlikte yoğurtlu mezeler yerim bu zamana kadar hiç zehirlenmedim valla 😂 balık bayatsa zehirler
irosiva yaren1106 kız korkma bişey olmaz doktorlar bile diyo sadece balık bayatsa az miden bozulur o kadar
yaren1106 irosiva ay evet benim cahiliye küçüklükten beri balığı süt urunuyle yersen zehirlenirsin denildiği için aklımda öyle kaldı ayaghajsjs
Duru44 yaren1106 Ton balıkta sıkıntı olmuyor normal balık yersen yanında yoğurt tüketirsen zehirlenirsn