merhaba bebeğim erken doğdu sarılığı var çok ilk başlarda sütüm hiç gelmedi ve meme reddi yaptı ama artık var resmen beslemeyi bilmiyorum bildiğim her şeyi unuttum doydu mu anlamıyorum kaç saatte besleyeceğim bilmiyorum doktorum kesinlikle biberon önermedi.Ailemden herkes biberonla ver ve mama ver yoksa küvese girer diyor.Doktor tam tersini söylüyor.Ailem biberona teşvik ediyor kafam karısık yaşayan var mı emzirme dışınds ne yapabilirim