Esra1202 Kızım 5 yaşında 2 haftadır grip biraz iyilesiyo yine aynı oluyo. Kreşe gidiyo sizde durumlar nasıl .hep burnu akiyo
antropologanne Esra1202 Benim kizimda ayni sizinki gibi. Tam güç bela topluyorum hoop yine sallanarak geliyor eve 😂 Bir takim yeni takviyeler aldim birde onlari deneyecegim bakalim.
alinmom Esra1202 benim kızım da 3 yaşında 3 haftadır hasta bir türü toparlanamıyor denemediğin doğal ürün kalmadı :(
Esra1202 Bı doktor nar çiçeği ve nar kabuğunu kaynatıp veririseniz çok iyi gelir yazmış bı deneyeceğim bakalım. Hala burnu akiyo bı oluyo sesi cizirdiyo . Anlamadım gitti eşimde öyle bı aydır 2 gün iyi 3 gün grip gibi