Bebegim_28 Pazar günü kızımın doğum günü var, yarından poğaça yapıp buzluğa atsam,pazar günü çıkarıp sonra fırında ısıtsam tazeliğini korur mu
Asyaamerve Bebegim_28 koruyor canım, bende önceden koymazdim, şimdi koyuyorum. Buzluktan biraz erken çıkar buzu çözülsün, sonra fırında ısıt afiyetle ye🙂
Asyaamerve Bebegim_28 yarım saat önce bile çıkartsam yeterli. dışarda kendi kendine çözülsün, sonra fırında ısıt, ben öyle yapıyorum yani. çocuğunuzun doğum günü kutlu olsun şimdiden, hayatı hep güzel geçsin, Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hep🥰
Bebegim_28 Asyaamerve çok teşekkür ediyorum amin cümlemizin evlatlarının kaderini güzel yazsın rabbim 😊😊