Kızlar lcw’dan bilen kids diye bi markanın montunu aldım çok kötü çıktı bazı yerleri lekeli falan giyincede kötü durdu. Ama kızım çok beğendi değiştirelim diyorum istemiyor. Şimdi yeni bi mont gelmiş bedeninden bir tane var onu alsam mı acaba çok çabuk bitiyor kızım evde değil gösteremiyorum napsam kadar veremedim. Acaba lcw’ya gitsem iade alırlar mı farklı marka ya. Birde bugün çark çıkmadı çıkan varsa paylaşabilir mi lütfen 🙏