Kızlar 10 günlük bebeğim var her alt değiişiminde siliyorum çiş de yapsa acaba kötü mü yapıyorum sürekli silmek zarar verir mi çiş de olsa pişik yapar diye korkuyorum bi de poposu hafif kırmızı yeni doğduğu için mi öyle bilmiyorum pişik olucak diye sürekli de pişik önleyici sürüyorum sürekli sürme diyolar ama napim kırmızı geliyo teni. Bir de kız bebek şeyinin içi beyazımsı sümüksü bir şey iç kısmında bazen akıyor dısarı atıyor normal mi annem normal düzelcek dedi ama hala geçmedi