4 ay 11 aylık ikiz bebekler 1 saat uyuyup maksimum 1 saat uyanık kalıp tekrar uyumak istiyorlar. Güne erken başlatmaya çalışıyorum. Uyandırmasam 11’e kadar aralarda beslenip tekrar uyuyorlar. Gece uykusuna geçmemiz çok uzun sürüyor 12’ye kadar uyumuyorlar artık ne yapacağım bilmiyorum. Erken uyanıyorum. Uykuların arasında aralık koymaya çalışıyorum. Ama dayanamıyorlar maksimum 1 saat sonra uykuları gelmiş oluyor ağlamalar başlıyor tavsiyesi olan var mı acaba bu konuda🥹