itsmezelis 8 ay önce sezaryen doğum yaptım bugün işbaşı yaptım ağır kaldırıyorum işyerinde 20-25 kg ağırlık günde 10 kere falan kaldırıyorumdur. Sezaryen dikişlerim ağrıdı içerden patlama durumu vs var mı sıkıntı olur mu sonradan sizce