Kızlar oğlum 19 aylık olcak 1 aydır sürekli pipisini tutuyor sanırım çiş yaparken sanırım yanıyor idrar tahlili yaptırdım herhangibir enfeksiyon felan çıkmadı doktora götürdüm pipisine baktırdım içi pişik olmuş dediler krem verdiler ama kullandım geçmedi sürekli pipisimi tutup açıyor diyor bu durumu yaşayan var mı