sekerbebeginannesi onay02 biliyorum haklısınız ama inanılmaz bir fobim var, kamera karşısına geçip bir şeyler anlatmak benim için kabus gibi dışarı çıkınca bile acaba herkes bana mı bakıyor düşüncesi oluyor 😄
onay02 sekerbebeginannesi Eyvah baya ağır desene 😄 başta evde kendi kendine konuşup video çek baktıkça kendine alışırsın yavaş yavaş yenersin fobini 😄😄