aysiumay Bebeğim 3 buçuk aylık ve sadece mama ile besleniyor bazı kesim mama içtiği için bebeklerine su veriyor bazıları 6 ayı bekliyor kafamı çok karıştırdı bu durum mama içen bebeklerin su içmesi gerek diyorlar sizce
Themom_ aysiumay Hayır, ben vermedim doktorumuza sormuştum verme gerek yok su anda dedi ek gıda ıle basladık suyada☺️
3kedili2bebekli aysiumay bir kere bir doktorun demesine aldanıp su verdim 2 günde bir bir çay kaşığı kadar 1 haftanın sonunda bebeklerim ishal oldular bakteri uredi bağırsaklarında kendi doktorumuzun ilk sordugu soru şu mu verdin bobreklerine çok yuklenmissin oldu yani hayır verilmemesi gerekiyor
ellerimt0mbikt0mbik aysiumay Oğluma doktor mama veriyorsan mamadan sonra su da ver demişti ,su içerken boğulur gibi olduğu için bir iki verdim ,sonra vermedim.İcebilseydi vermeye devam ederdim ama.
gulyuzlu aysiumay benim kızım 3 aylık mama ve meme şeklinde gidiyo.. Saglık ocagındaki hemşire mama veriyorsan su ver dedi… Doktor da su verme dedi 2 gün öncesine kadar veriyordum dünden beri vermiyorum su anlamadım gitti valla herkes ayrı konuşuyor biz napıcaz