Merhaba 2 yaş grip aşısı yaptıran var mı ? Tecrübelerini paylaşabilirseniz sevinirim
gizhan brn yaptırdım 2 dozmuş 2. Doz bir ay sonra olacak
pasaklisinkukuli bebeğiniz de herhangi bir yan etki oldu mu