Kızlar 25 gün oldu sezaryen olalı doktor bu arada merhem yada ilaç fln vermedi .Dün ve bugün dikiş yerimden kabuk bağlayan kısımdan bir kaç damla akıntı gibi sarı renkte leke geldi iç çamaşırıma bulaşmış . Ağrım sızım YÖK başına gelen varmı birde ameliyat yeri kabul bağlaması normal mi