brnglsmm 19 aylık kızım iki gündür burun akıntısı var aşırı yoğun su gibi sanki Çeşme var kapanmıyor sürekli sil sürekli serumla temizle ama hiçbi işe yaramıyor 10 dakka sonra yine aynı napcam ben ya bi çözüm söyleyin nolur çocukta yıldı bende hep böyle yani
alinmom brnglsmm benim kızım da aynı şekilde 2 gün burun akıntısı sonra öksürük başladı şimdi antibiyotik kullanıyoruz :(
dogadan01 2 yaşında suan bizde öyleyiz su gibi iburamin zero vermişti doktor onu verdim dün geceden beri uyumuyor ve burnu artık silmekten acıyor sildirmiyor napcam bende bilmiyorum siz ilaç kullandınız mı
brnglsmm dogadan01 sadece burun akıntısı var öksürük ateş iştahsızlık vs başka bişey yok o yüzden doktora götürmek istemedim ama her hastalandığında öncesinde ve sonrasında uzunca süre böyle akıntı sorunumuz oluyordu önceden allerset vermişti 5 gün kullandık iyi gelmişti şimdi de kafama göre vermek istemedim ama yarın doktora götürmeyi düşünüyorum
ahsen57 dogadan01 bana iburomin zero verdi aile hekimi ama kzm 9 aylk 3 gn kullandm cock doktoru baktı kes ilaçları bu 2 yasndan snra Kullaniliyor dedi sabah aksm calpol ver. Ilık çorba sıvı takviyesi başka bsy kullanma dedi