Kızlar merhaba birşey danışacağım bilgisi olan varsa yazabilirse sevinirim .12 günlük kızım var iki göğsümde yara oldu emziremiyorum bizde aventin göğüs ucunu aldık bu şekilde emmeye başladı göğüs ucunda silikonda süt de görüyorum .ama bebeğim sürekli huysuz ağlıyor acaba emdiği yetmiyor mu süt az mı geliyor bilemedim