babyemy Allah aşkına bir öneri de bulunun. Travel olmasın, hafif ve kullanışlı olsun yenidoğandan itibaren kullanım olsun yeterli
duyguluanne babyemy ben geçen gün chicco goody aldım kabin boy yenidoğandan itibaren kullanılıyor katlanınca gayet iyi boyutu ben beğendim e bebekten indirimli 8.500 aldım fiyati da iyi araştırabilirsiniz
duyguluanne babyemy ben büyük oğlumda kullandım 16 kilo gayet iyiydi sürüşünde rahat ben sevdim diğer oğlum doğunca onu da düz yatırıp kullanıcam nasipse