9793selaam Kızlar taktırmayı düşünüyorum adet olurken mi gidiliyor adetten sonra mı gitmem lazım doktora ne zaman gidiliyor aşamalarını bir söyleyebilir misiniz?
sheyda9191 9793selaam en rahat şekilde adetliyken takılıyor. Bir gün öncesinde veya o gün kan tahlili yapıyorlar akabinde takılıyor hemen.
sedakeskinbozanli Adetli iken gidiliyor adetin ilk ucungu gunu genellikle kabul ediyorlar kan testi yapip ertesi gun takiyorlar degerlerin iyi ve hamile ddegilsen cunku spiral takmaya gidenler o kan testinde hamile olduklarini ogreniyorlarmis oyle demislerdi
9793selaam sedakeskinbozanli 3. Günü kan tahlili flaan yapılıyor ertesi günü takılıyor o zmn anladım cnm .sabah erken gitmek lazım dimi kan tahlili icin
pyrzaslnnn47 Hanımlar ben 23 yaşındayım iki ay önce doğum yaptım korkuyorum bir daha hamile kalırsam diye korunuyoruz ama eşim sadece geri çekiliyor bu spiral nasıl bir şey bir zararı var mı
Hfzmerve pyrzaslnnn47 canm geri ćekilme bir korunma yöntemi değil malesef. Spiral bence en kolay ve rahat olanı. Kişiye göre değisebilir tabi ama ben taktıralı 3 yıl oldu bir sıkntı yaşamadm. Biraz adet duzensizligi oluyor ama geciyo oda