ada0110 Kızlar merhaba ben arkadaşımdan ödünç çocuk arabası aldım iyice temizleyip vermek istiyorum ama ıslak mendille yaptım içime sinmedi yıkasam sorun olur mu ya araba da Cybex baya pahalı bişi zarar veririm diyr korktum yıkayan var mı
melisaugtr ada0110 yani bizde Chicco var eşim yıkadı mikrofiber bez ve sabunlu su ile hiçbir yıpranma olmadı ama kuruması biraz uzun sürüyor havalar da soğudu uzun sürebilir kurutmak onun dışında yıpranma vs olmadı 🙂
Zumra_Fatma ada0110 ha kendi arabaniz olsaydi yikayin derdim ama cok kirli degilse leke cikariciuyla silip verebilirsiniz simdi baska bi yere verirseniz yikamaciya bisi misi olur sonra bnve kalsin
kahvepres ada0110 sürekli yıkarmm balkona güneşe bırakrm cıkmycğm gün hic birşeyde olmadı fırcayla detarjanla yıkıyorum
Mavigokyuzu ada0110 bizim de Kraft kabin boy bebek arabası var Ben de yikamistim sabun ve su ile hatta şöyle bir fircalamistim😅 sonra da kurutmustum bir problem olmadı, ama tabi ki siz bilirsiniz
Mnli ada0110 kumaş yerlerinin çıktığı kadarını çıkarın makinaya atın kısa program diğer yerleri de direk köpüklü sünger ve nemli bezle silin ben çıkan parçaları sürekli yıkıyorum bir iki kere de çiş kusmuk kazaları olmuştu çıkmayanları yıkadım anlattığım şekilde
Tubaalprsln ada0110 bence yıkama ben bebek arabasını 2. El aldım sahibi başka arabalarda satıyordu güzelce yıkayıp temizlerim dedim sakın yıkama içindeki tahtamsı mı ne bişeyler varmış tam kurumaz bide tahriş olur dedi vazgeçtim bende güzelce sildim