37 günlük bebeğim var sütüm ilk günden beri güzel geliyor çok şükür ama son birkaç gündür bir saat emzirmesem sütten memelerim taş gibi olup şişiyor emzirince sönüyor bebeğimin 3-4 saat emmediği oluyor özellikle geceleri artık uyuduğu kadar uyuyor uyandırmıyorum şu an bile en son 1 bucuk saat önce emzirdim göğüslerim semsert süt doldu sağsam bu sefer de daha da artıyor sanki bebeğim emerken tazyikli geliyor herhalde ki boğuluyor sürekli geriye yaslanıp koala pozisyonunda makaslayarak emziriyorum ama yine boğuluyor tecrübeli olan var mı ne yapmak lazım?