Merhaba kızlar ben Homeoffice çalışıyorum ama işim gereği ses olmaması gerekiyor ve odayı ayırdım. Bebeğim 9 ay 10 günlük maalesef emerek ve memede uyuyor. Yatırınca kısa bir süre sonra kalkıyor. Babannesi sağ olsun bakıyor ama odada sürekli bir ağlama sesi beni istediği için. Önerileriniz var mı çok zor durumdayım tükenmek üzereyim..