ykpsmy Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var. Korunma yöntemi olarak spiral taktırmak istiyorum. Siz yaptırdınız mı acı hissettiniz mi, ve ne kadar ödediniz ?
elfnurs ykpsmy devlette geçen ay taktırdım ağrısı çok az ek olarak eşimde korunuyor 3. Çocuğa karşı önlem
fbetul4270 ykpsmy devlette taktırmıştım 6 ay anca dayanabildim kanamam çok yoğun geliyordu. Birde o dönem kuzenim spiral takılıyken hamile kalınca dedim hiçbiri tam koruyucu değil o yüzden çıkarttırdım
Ardenaden Birdunyabircennetannesi spirali kendimjz mi aliyoruz bide eskoden adetliyken gdilirdi simdide oyle mi
Birdunyabircennetannesi Ardenaden Hayır orada takmışlardı ben almamıştım Evet adetliyken gidiyorsunuz beta HCG bakıyorlar sonrasında takıyorlar
kutupyildizi fbetul4270 Birdunyabircennetannesi merhabalar yazınızı gördüm araştırma yapıyordum bebeğim 3 ay 20 günlük henüz adet olmadım spiral için gitmeyi düşünüyordum fakat adetliyken yapıldığını bilmiyordum adetimi beklemeli miyim
Feride_feride86 kutupyildizi canm benim bebişm 4 aylık hala adetim gelmedi yinede spiral taktırdm şuan hiç sorun yok
kutupyildizi Feride_feride86 ya açıkçası tekrar hamile kalmaktan çok korkuyorum bende mi taktırsam adeti beklemeden birde ben normal doğum yaptım çok canım acımaz herhalde
kutupyildizi Feride_feride86 bazıları ip sarkıyor vs demiş öyle bir durum var mı ya eşim görsün veya hissetsin istemem
ikiaslanannesi87 kutupyildizi Spiral ile hamile kalan ben bunu beğendi😂 2. Bebeğime maalesef spiral taktırdığım halde hamile kaldım çok dikkat etmek lazım kayma vs oluyor şimdi deri altı impilant taktırdım o daha güvenli diyolar