nagihanahsenasel Bebeğim 26 günlük emziriyorum Hap kullananlar ne kullanıyorsunuz yan etkisi varmı ne önerirsiniz kafayı üşüttüm
acimavi nagihanahsenasel yan etkisi az olan bir korunma yöntemi olduğunu hiç sanmıyorum, malesef hepsi kadınların hormonlarını, vücut dengesini alt üst ediyor. Eşinizin prezervatif kullanması sağlık açısından en uygunu
aysebb nagihanahsenasel Evet 40 ımda başladım adet olmaya gerek yok başlamak için. Sütüme olumsuz bir etkiside olmadı
cakebabe nagihanahsenasel ginera kullanıyorum 3 aylık bebeğim doktora sorduğumda bebeğin büyümüş sütün kalitesi bozulmaz dedi 3 gündür kullanıyorum sizinki daha küçük başlarda eşin korunsun sonra hap vs kullan derim
nagihanahsenasel aysebb peki ruhsal cinsel olarak psikolojiniz nasıl oldu çok yan etki diyenler oluyor