babymomyy en büyük sebebi stres oluyor benimde yükseldiği zamanlar oluyordu adetin gecikmesine sebep oluyor ayrıca. Dostinex diye bir ilaç var onu kullandiriyor doktorlar ama ağır bir ilaç dozunu doktor senin prolaktinin ne kadar yüksekse ona göre ayarlıyor. Kısa süre kullanılıp bırakılıyor