Çamaşır makinesinden çıkarıp direkt atıyormusumuz yoksa düzleyip mi atıyorsunuz kızlar kurutma makinesine. Birde her kurutma makinesi çekme yapar diyor bazıları bu doğrumu ne anlamı var o zaman çamaşırlar küçüldükten sonra. Birde hangi markadan memnunsunuz ne önerirsiniz. Biz geçen baktık satıcı altus markasını önerdi kullanan memnun kalan var mı? Normalde gereksiz geliyordu bana ama artık çamaşırların kurumaması asıcak yerimin olmaması sebebiyle araştırmaya başladım. Fikirlerinizi bekliyorum.